Preloader

INFOMAREHrvatsko privatno društvo informatičke djelatnosti

(HR) Kolačići nam pomažu pružanju boljeg korisničkog iskustva. Korištenjem ove web stranice pristajete na korištenje kolačića. Pročitajte više na stranici: Izjava o kolačićima
(EN) Cookies help us provide better user experience. By using our website, you agree to the use of cookies. Read more about Cookie Policy

Organizacija i QA

HIERARHIJSKA, FUNKCIONALNA MAKRO-ORGANIZACIJA

U INFOMARE-u govorimo o timovima u dva konteksta. Imamo hijerarhijsku, funkcionalnu makro-organizaciju, a za složenije ugovore i veće razvojne projekte formiramo projektne timove. O timovima govorimo i kada klasificiramo nositelje naše osnovne djelatnosti po radnim profilima. Dva su temeljna tima nositelja naše djelatnosti: razvojni inženjeri (developeri) i savjetnici (konzultanti). Znanja za obavljanje tih poslova ne mogu se steći samo formalnim obrazovanjem. Učenje se nastavlja i u našoj kući kroz praksu, usvajanjem internih standarda, specijalizacijom i upoznavanjem s razvojnim i produkcijskim tehnologijama naših proizvoda. Pogledajte priložene fotografije. Među tim mladim vrijednim ljudima, možda ćete prepoznati nekoga s kime ste surađivali.

Developeri-razvojni inženjeri

Konzultanti-savjetnici

Poslujemo u skladu s normom ISO 9001.

SGS Adriatica d.o.o., član SGS Group, certificirao je 2004. godine naš sustav kvalitete i od tada ga redovito nadzire i recertificira u skladu s najnovijim izdanjima rečene norme.


Permanentni ciljevi sustava kvalitete INFOMARE-a su:

Zadovoljstvo kupaca:
  • Zadržati stečeni ugled u realizaciji ugovora.
  • Povećavati zadovoljstvo kupaca krateći rokove obrade i realizacije njihovih zahtjeva.
Kvaliteta proizvoda i usluga:
  • Unapređivati normizaciju razvoja te potpunost i dokumentiranost zahtjeva kupaca.
  • Povećavati modularnost proizvoda i razinu aplikacijske logike u bazama podataka.
  • Unapređivati dokumentiranost rješenja. Smanjivati razlike među instaliranim verzijama kod različitih kupaca.
Biti uspješni i etični:
  • Održati rast, unapređivati marketing, tržišnu prepoznatljivost i prodaju.
  • Unapređivati partnerske odnose s nositeljima znanja i izvrsnosti u našoj djelatnosti, vodećim proizvođačima tehnologije i dopunjujućih proizvoda i usluga.
  • Poticati zaposlenike na suradnju s kupcem, "bez zahtjeva kupaca" - iznad razine poslovne pristojnosti i ugovorenih obveza.
  • Učiti od kupaca i ne zlorabiti neznanje drugih.
  • Učiti i školovati se za sva područja struke i djelatnosti.
  • Povećavati plaće i unapređivati radne uvjete sukladno poslovnim rezultatima i mogućnostima.

Kontinuirano unapređujemo vlastitu programsku podršku za registraciju i praćenje obrade zahtjeva kupaca te slijednih radnih naloga. Svaka se nesukladnost klasificira i prati se utrošeno vrijeme za njeno otklanjanje. Navedene informacije dio su naših sustava za upravljanje kvalitetom (QM) i odnosima s kupcima (CRM).


Hrvatska gospodarska komora dodijelila je 2002. godine našem proizvodu GPS® (njihova oznaka PA002), „zbog iznimne kvalitete“ oznaku „Izvorno hrvatsko“.